Рекламна фотозйомка

Рекламна фотозйомка

Реклама – двигун прогресу!
Гасло більшості компаній по просуванню своєї продукції або послуг.
Рекламна фотозйомка – 90% успішності впізнаваності продукту. Включаючи в себе практично всі жанри фотографії, з допомогою комерційної зйомки, можливо, отримати унікальну реалізацію зображення з нижче перелічених напрямів:
Зовнішня реклама:
бігборди, сітілайти, троли, бренмауери
реклама в ліфтах – наклейки в ліфтах;
реклама в метро, ​​в вагонах, на скосах, на шляхових стінах, на ескалаторних склепіннях;
реклама в пресі;
реклама на транспорті, маршрутках, тролейбусах, автобусах.
Календарі – як настільні, так і настінні;
постери;
Каталоги будь-якої корпоративної продукції;
Упаковки для будь-яких товарів;
Реалізація оформлення музичної і відеопродукції
Найсильніше сприйняття інформації – зорове. Враження від побаченого зображення впливає на підсвідомість людини, цим і користуються рекламні агентства і замовники реклами.
При наявності готового товару або послуги і чітко сформованої ідеї, замовники звертаються до досвідченого фотографу для реалізації проектів. Це може бути портретна, інтер’єрна, або зйомка на екстремальних локація. Але звичайного досвіду мало, для того щоб зрозуміти, як підійти до певного замовлення. Взагалі потрібне розуміння і взаємодія фотографа з рекламними агентами, моделями, стилістами та асистентами, а чіткість думки і високі навички в технічній майстерності, є головним критерієм для професійного фотографа.
Для рекламної фотозйомки, фотографу не головно висловлювати свій творчий потенціал і креативність, однак при повній взаємопідтримки і прагненні до єдиної мети, найчастіше замовники прислухаються до порад фотографа. Він, як ніхто інший побачить вигідний ракурс і грамотно підбере схему освітлення.
Надалі фото переходить в руки дизайнерів і препресс-інженерів, після чого перевтілюється в ту картину, яку хочуть бачити замовники.

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *