Підбір реквізиту.

Підбір реквізиту.

Підбір реквізиту.
Крім основного об’єкта фотозйомки вам знадобляться допоміжні об’єкти, так званий реквізит. Правильно підібраний реквізит допомагає найкращим чином візуалізувати ідею фотозйомки. У разі предметної фотозйомки це можуть бути різноманітні фактури, предмети близькі по темі або протилежні, що допомагає підвищити рівень планованої фотосесії. У портретній фотозйомці (діловий портрет) рекомендую використовувати фірмовий стиль компанії. Реквізитом можуть бути: фірмовий одяг, значки, емблема, блокнот, ручка і т.д. При фотозйомці продуктів особливу увагу потрібно приділяти свіжості. Наприклад, зелень, овочі і фрукти необхідно купувати безпосередньо перед зйомкою, м’ясні і рибні продукти повинні бути тільки охолодженими, а не замороженими. Кількість основного і допоміжного продукту повинно бути таким, щоб його вистачило на кілька варіантів композиції. При фотографуванні одягу важливу роль відіграють аксесуари. Стилістично правильно підібрані аксесуари допомагають наочно проілюструвати сезонність колекції (весна-квіти, літо-набір для пікніка, осінь-парасолька, зима-гілочка, покрита інеєм) і створити потрібний настрій на знімальному майданчику.

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *